در مرحله بعد، یک استراتژی کلمات کلیدی مستند ایجاد کنید تا محتوای وب‌سایت خود را با کلمات کلیدی هدف مورد تحقیق خود همسو کنید.

استراتژی شما باید موارد زیر را مشخص کند:

 

  • کلمات کلیدی اصلی - اینها کلمات کلیدی اصلی هستند که می‌خواهید کل وب‌سایت برای آنها رتبه بگیرد. اغلب فقط ۱-۲ کلمه کلیدی کلی که شامل پیشنهادات اصلی شما می‌شوند.
  • کلمات کلیدی ثانویه - کلمات کلیدی پشتیبان که برای صفحات/بخش‌های کلیدی سایت شما مرتبط هستند. چند مورد با حجم جستجوی مناسب در هر صفحه را در نظر بگیرید.
  • کلمات کلیدی دنباله‌دار درجه سه - کلمات کلیدی جزئی‌تر و خاص‌تر برای گنجاندن در بخش‌های محتوایی مفصل مانند وبلاگ‌ها. 

 

با مشخص شدن رده‌بندی کلمات کلیدی، می‌توانید در مراحل بعدی کلمات کلیدی را با صفحات و محتوا هماهنگ کنید.

بهینه سازی صفحات وب سایت برای کلمات کلیدی